Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Érzékenyítő program a Magyar Telekom központjában 2010. december 14-én

2011.01.17


Előzetes egyeztetések után került megrendezésre érzékenyítő programunk:

 

Az idei év témája a hallássérültek élethelyzeteit mutatta be, annak jellegzetességeit, életvitelt megkönnyítő eszközeit az érintett személyek és szakemberek segítségével.  

 

Négy hallássérült animátor volt segítségünkre, a Magyar Telekom Központjában üzemelő éttermükben mutatták be jelnyelven az alapvető társalgási formákon túl különféle - étkezéshez kapcsolódó – szavakat, kifejezéseket, egyéb sajátosságokat a hallássérült kultúra világából. A Telekomos dolgozók többsége, - azaz közel 300 fő,- együttműködött a szervezőkkel, füldugókat használva rövid időre átérezték, megtapasztalták a „csend” világát, a másik négy érzékszervre való fokozottabb ráhagyatkozást. Az étteremben és az aulában LCD – monitoron jelnyelven ment az aznapi menü, továbbá az igazgató a dolgozókhoz intézett felhívását hallhatták/láthatták jelnyelvi tolmács kíséretében.

Az étterem bejáratához közel két forgalmazó cég mutatta be hallássérültek életvitelét elősegítő gyógyászati segédeszköz termékeit nagy választékban és szakemberek, tanácsadók álltak az érdeklődők rendelkezésére.

 

Visszajelzéseink alapján bátran elmondhatjuk, hogy érzékenyítő programunk a körültekintő szervezésnek, az animátorok kreativitásának köszönhetően nagyon sikeres volt.  

 

16.jpg

                                                                                       

Köszönjük a közös munkát!

 

Berek Zsuzsa 

 

FFRISS és MOTIVÁCIÓ Alapítvány